Tuesday, July 12, 2011

anniversary UTP

Assalamualaikum dan selamat sejahtera sume :)

harini sy nak ucapkan selamat ulang tahun ke-3 buat kawan-kawan batch Julai 2008, Universiti Teknologi Petronas. ehehe aku tahu, korang sume tak ingat bila tarikh masuk UTP kan? hehe xpe. normal la tu. aku ingat, sbb aku rasa memori tu sangat berharga.

wahhhh! TIGA TAHUN DA KAT UTP!
lama kan? da besar da.. erkk! besar? besar dari segi size dan pemikiran. hihi .. mcm-mcm da aku lalui kat UTP ni.mcm-mcm nak aku lihat, belajar dan alami. hihi UTP best bro! tak percaya? masuk la UTP, alami sendiri. hihi :)

okay, aku ada test esok! well test analysis. gud luck sume :)


 muka suci! 

p/s : selamat hari ulang tahun perkenalan :) 


2 comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers