Wednesday, March 16, 2011

popia basah ku!



assalamualaikum :)

hari ni, mcm bese, lab cancel! seb bek aku masih atas katil lagi.
selimut2 da~ hihihi :D
bgn2 aje, dpt sms yg aku mmg tgu dr malam td!
hebat kan?
hahaha :D

okay2,
bgn2 aje, suddenly i teringat kat popia basah!
rindu sgt2 popia basah ni..
wuwuwu..

popia basah ni bukan sebarang popia basah ok?

popia bsah ni sgt comel!

boleh dicium!

sgt2 hugable~

hihihi most important is, this type of popia basah cannot be eaten la~

rindu sgt2 kat popia basah sy ni~ hahaha

mcm popia kan?
haaa....


muka macho, walaupun kena
bedung~
hhehehehe


hi, nama saya darwish!
slmt berkenalan sume :)
saya baru smpai di dunia awal tahun 2011
harap anda sume dpt memberikan kerjasama
yang baik dgn sy
utk mengenali dunia ni

kelakar je tgk kepala dia terlentok mcm ni!
hehehehehe...


sy hensem x?
hensem kan.. kan.. kan...?

aku hanya dpt meluangkn masa sehari aje dengan darwish! waaa... T_T
ni sume sbb cuti midsem 4 hari aje. aiyoyo.. sabor je la~
apa2 pun, tgk si darwish ni buat org leka.
sgt2 leka. suka tgk dia tido. tp normal la, baby kan? mesti merengek2 nak kena pujuk, kena layan, seb bek la ko anak org, kalau x.......... hbis la aku cium ko!

apa2 pun, kehadiran darwish dalam fmili kami, buat aku rsa happy sgt.
dia buat sume org berubah. :)


p/s : bukan anak saya, bukan anak mak saya, tp anak jiran sy :)

p/s : kak, sy mtk ijin upload gmbo anak2 akak tawww.. terlalu comel! :)

p/s : nak balek lagi~ .........


love u darwish!
be a good n anak yg soleh ;)


2 comments:

  1. assalam..
    sangat choomeeyyy!!
    heheh
    selamat datang ke alam dunia yang penoh dugaan darwish!!
    hehehe
    semoga menjadi anak yang soleh bila daa besar nanti..
    aminn :)

    http://mamallimah.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. waalaikumusalam :)
    ama, hhehe, comel kan kan kan?
    aminn.. darwish akan jd anak yg soleh ~
    aminn..

    ReplyDelete