Thursday, February 3, 2011

mereka.


assalamualaikum :)

arini, aku duk uma aje. pagi makan popia. nmpk ada 50 keping, tp.. kejap je da habis! aduhai, sume dalam rumah aku ni mcm jerung kot~ hahaha :D

then, ptg aku buat taik mata. hmpeh kn? hahahha

pg td mak ckp, kat segamat, air da surut. harap2 sume bertambah baik. pastu, yg kat mesir, da bnyak bantuan dari malaysia dtg. dalam berita, katanya..pengangkutan udara da mula diberikan kepada pelajar malaysia. semoga segala2nya selamat.

korg sume penah tak rsa asyik nak makan je? makan x henti2?'
aku penah.. ada sindorm asyik makan. bukan la x henti2. tp banyak kali.
makan skejap, pastu kejap kang, lapa balek. adoi, riso betul la kat diri aku ni.
harap2, korang sume x mcm aku. hehehe :D

ckp fsal makan kan, kita kena sensitif taw. ada certain org, dia x kisah kalau ditegur bila dia makan bnyak. ada certain org x suka. nnti ilang mood dia nak mkn.
yg bestnya, bila tgk org mkn dengan penuh khusyuk, makan dgn penuh ke'best'an, kita bule lapar, kan? hahaha :D itu kenyataan taw~

yg paling aku suka ialah, bila aku makan, aku makan dgn org2 yg aku sayang. baru rsa best nak mkn, kan kan kan? pastu, mkn yg paling sedap bg aku, ialah makanan yg mak aku masak!
hahaha :D

masa hujan2 kan, sodap taw kalau mkn makanan panas2 atau pedas2. pergh! mmg sodap beb!
contohnya mcm mkn tomyam.. aduh, mmg sdap~ aduh, leleh air liur gua, bai! hahaha :D

korg sume suka x mkn tempoyak? jap2, aku tahu siapa yg x suka... afiiq~ haha :P dia mmg x suka durian dan kaum kerabatnya~ xpe2, satu hari nnti kan, aku rsa nak bg afiiq ni hadiah durian sebakul! letak je dlm uma dia. hahaha..kompem dia pengsan kn? jahat betul idea ni. kihkihkih
tempoyak mmg sedap. ada satu masakan tu, daun masak tempoyak n petai. yg tu mmg faveret aku. aduh, sumpah sedap ni...makan panas2, kompem menjilat jari kaki!
gulai tempoyak pun, mmg terbaek la~ aduh.. lapar laa~

apa makanan kegemaran korang? yg malaysian food la..sng sikit cari, kihkihkih :D

yg ni, mmg comel. badannya kecik, nafsunya....
bosarrrrr~~~~


p/s : duk uma, habes kn lagi boreh mak~ :D





2 comments:

  1. apesal ko cite pasal mknn ni!! terliuuuurr aku bacooo!! hihi..

    ReplyDelete
  2. hahaha :D
    nak buek macam mano, aku suko makan~
    ^____^

    ReplyDelete

Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers