Sunday, February 13, 2011

biological clock ...



assalamualaikum :)

arini aku nak ngadu.. sape yg bce post ni, sila beri komen cadangan kepada masalah aku T__T
aku ada masalah tido. malam x ley tido, susah nak tido. asyik nak menatap skrin laptop ni. smpai pg. otak aku laju je gerak. tp bukan study pun. pastu tido pukul 5, bgn pkul 10 pgi!
ya Allah, aku da tak betul daaa... tolong!

rasa mcm bukan manusia normal, sbb aku bukan keje shift malam pun utk berjaga. tp..
aku pun x thu knp jadi mcm ni. haha :D redha je .. tp masalah, sbb siang aku rsa ngantuk. dlm otak nak tido je.

sahabat2 ku sekalian, ada x solution? tolong daku....
wuwuwu..




aku nak show gmbr yg comel + sengal
mari scroll down :)


yg ni khas utk PCS aku. haha..
nnti bila bincang dlm grup, kompem gelak2 smpai pecah perut! hehehe :D
dalam hati, hanya tuhan saje yg thu betapa nebessss...




p/s : pertemuan mereka, dpn hidung aku. :)




No comments:

Post a Comment

Lilypie Angel and Memorial tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers